Kuidas kasvatada veebilehe orgaanilist liiklust SEO abil?

SEO
Kuidas kasvatada veebilehe orgaanilist liiklust SEO abil?

Paljud veebilehe omanikud teavad, et SEO (otsingumootorile optimeerimine) on hädavajalik. Veebilehe liikluse suurendamine orgaaniliste meetoditega võib tunduda keeruline, kuid sellest postituses saan teile selgitada, kuidas konkreetsete SEO ja veebilehe uuendustega saab oluliselt parandada oma saidi nähtavust otsingumootorites.

Kuidas Keweb kümnekordistas kliendi veebilehe liiklust?

  1. Uuendused ja viiruste eemaldamine: Puhastasime veebilehe kõikvõimalikest ohtudest ja viisime läbi uuendused, et tagada platvormi stabiilsus ja kiirus.
  2. Üleminek HTTP-lt HTTPS-le: Saidi turvalisuse tagamiseks ja parema usaldusväärsuse saavutamiseks otsingumootorite jaoks viisime kogu veebilehe üle HTTPS-protokollile. Tänu sellele hakkas Google ise tuvastama oluliselt rohkem lehekülgi.
  3. Katkiste linkide parandamine: Alustasime SEO parandamist, korrastades veebisaidi linke. See mitte ainult ei aidanud parandada kasutajakogemust, vaid ka tugevdas saidi SEO struktuuri.
  4. Navigatsiooni täiustamine: Optimeerisime veebilehe menüüd ja navigeerimisstruktuuri, et külastajad leiaksid soovitud teabe kiiremini ja lihtsamalt.
  5. UI/UX disaini uuendused: Uuendasime veebilehe disaini, parandades tekstide loetavust ja visuaalset atraktiivsust, mis aitab kaasa kõrgemale kasutajate kaasatusele. Lisaks hoiab see kasutajad kauem lehel seega Google näeb, et lehel on parem kasutusaeg ja võib tänu sellele tõsta lehe positsiooni otsingutulemustes.

Millised on olnud tulemused?
Tänu nendele muudatustele oleme täheldanud järjestikuseid külastuste arvu kasve graafikutel, mis näitab, et orgaanilise liikluse suurendamisel on oluline iga detail.

Veebilehe liikluse kasv
Liikluse kasv on kümnekordistunud lühikese aja jooksul.
Veebilehe indekseerimise kasv
Kuidas Goolge on indekseerinud paari kuu jooksul 20x rohkem lehekülgi kliendi domeenilt.


Kas SEO tulemused on kohesed?
Veebilehe orgaaniline liikluse kasv ei tule üleöö, kuid järjepidevate ja strateegiliste parandustega saab oma veebilehte märkimisväärselt edendada. Kui keegi väidab, et tekitab SEO muudatused kiiresti või suudab viia teid Google esimesele lehele siis võite kindlad olla, et tegu on lihtsa müügijutuga. Keegi meist ei saa Googlet otseselt kontrollida kuid korralikud SEO praktikad ja korrektne arendus aitavad kindlasti veebilehe SEO-le kaasa.

Veel häid SEO tavasid

  1. Korrektne pealkirjade kasutamine: Iga lehe pealkiri peaks olema ainulaadne ja sisaldama asjakohaseid märksõnu, mis aitavad täpsustada lehe sisu. See ei ole mitte ainult SEO põhitõde, vaid aitab ka kasutajatel mõista, mis sisu nad lehelt leiavad. On oluline, et HTML koodist oleks lisatud pealkirjade kohta õiged märked.
  2. Alt-tekstide lisamine piltidele: Pildid on suurepärane viis saidi atraktiivsemaks muutmiseks, kuid otsingumootorid ei “näe” pilte samamoodi nagu inimesed. Alt-tekstid aitavad otsingumootoritel mõista pildi sisu ja konteksti, mis on oluline nii veebilehe kättesaadavuse kui ka SEO jaoks.
  3. Kiire laadimisaeg: Veebilehe kiirus on üks Google’i peamisi SEO mõõdikuid. Kiiresti laadivad lehed pakuvad paremat kasutajakogemust ja neid eelistatakse otsingutulemustes. Omalt poolt soovitame vältida WordPressi templatede kasutamist, kuna need võivad laadimisaega aeglustada.
    Loe täpsemalt siit, mis on WordPressi templatede halvad omadused.
  4. Mobiilioptimisatsioon: Enamik otsinguid toimub mobiilseadmetest, mistõttu on äärmiselt oluline, et teie veebileht oleks mobiilisõbralik. See tähendab, et leht peab olema loetav ja hõlpsasti navigeeritav väikestel ekraanidel, ilma et kasutajad peaksid ekraani suurendama.
  5. Veebilehe arhitektuur ja SEO sõbralik URL-struktuur: Hea veebilehe arhitektuur aitab otsingumootoritel ja külastajatel saidi sisu kergemini mõista. SEO-sõbralikud URL-id peaksid olema loogilised ja kirjeldavad, sisaldades märksõnu, mis selgitavad lehe sisu.

Teile võib ka meeldida