Keweb Garantii


Pretensioonigarantii:
Tellijal on õigus esitada pretensioone 7 kalendripäeva jooksul pärast töö üleandmist. Selle aja jooksul parandame kõik vead, mis on tekkinud meie tehtud arendustöö tulemusel.

Pärast seda perioodi käsitletakse kõik muudatused ja probleemid lisaarendusena või hooldustööna.
Veebilahenduse kvaliteet:
Teeme kõik endast oleneva, et tagada veebilahenduse kõrge kvaliteet ja sujuv toimimine. Meie arendusprotsess keskendub kaasaegsetele standarditele ja parimatele praktikatele, et minimeerida võimalikke vigu ja tõrkeid.

    Piirangud ja vastutusalad:

    Võimalikud tehnilised väljakutsed:
    Mõistame, et tarkvara ja veebitehnoloogiate maailmas võib ette tulla ootamatuid tehnilisi probleeme. Sellised olukorrad on loomulik osa digilahenduste arendamisest ja haldamisest ning me proovime neid vältida või sõltuvalt olukorrast kiiremas korras lahendada.